Anunt-servicii-catering-PNRAS-cerere-oferta
Anexa 22
Schema de Granturi: Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar
Beneficiar: Școala Profesională Lespezi
Titlul proiectului: Acordă o șansă educației pentru un viitor mai bun!
Contract de finanțare nr. 193/14.05.2024
Cod proiect : F-PNRAS-2-2023-0081
CERERE DE OFERTĂ
nr. 21 din data 07.10.2024
Achiziția de Servicii de servire a mesei – Servicii de catering pentru scoli
CPV 55500000-1
Stimate domnule/doamnă,
Școala Profesională Lespezi, implementează, in calitate de beneficiar a proiectului ,, : Acordă o șansă educației pentru un viitor mai bun!” în cadrul Schemei de Granturi Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar-PNRAS, parte a Planului Național pentru Redresare și Reziliență al României (PNRR) şi intenționează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția serviciilor pentru care a fost emisă prezenta cerere de ofertă.
În acest sens, sunteti invitaţi să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru următoarele servicii:
Nr. Crt. | Descrierea serviciilor | UM | Cantitate |
1. | Servicii de catering -cod CPV 55500000 – 1 ,pentru Felul II (pâine, felul doi, prăjitură, fructe), conform specificațiilor tehnice. | Porție | 40×143 zile=5720 portii |
Specificații tehnice solicitate pentru fiecare componentă a serviciilor:
Denumirea serviciilor: Servicii de servire a mesei – Servicii de catering pentru scoli |
Obiectivul serviciilor: Servicii de servire a mesei – Servicii de catering pentru scoli |
Activități Prestarea serviciului de catering prin servirea a 143 porții (felul 2 + desert) către beneficiarii programului: (ȘCOALA PROFESIONALĂ LESPEZI: 12 elevi din ciclul gimnazial de la structura LESPEZI și 12 de elevi din ciclul gimnazial de la structura BUDA și 16 de elevi din ciclul gimnazial de la structura HECI) Variante orientative de meniu care includ sugestiile Institutului Național de Sănătate Publică: Legume cu piept de pui la grătar;Mancare de mazăre cu piept de pui;Pilaf cu legume și ficaței de pui;Piure de morcov cu grătar de pui;Piure de cartofi cu piept de curcan;Mancare de varză dulce cu friptură la cuptor;Ghiveci de legume cu pui;Orez cu legume și pui la tava;Sufleu de broccoli cu branză;Cartofi gratinați cu piept de pui la grătar;Tocana de legume cu orez brun;Piure de cartofi cu sfeclă și chifteluțe de legume;Omleta cu legume (ardei, ciuperci, ceapa verde) și branză telemea;Sufleu de conopidă, broccoli și branză la cuptor;Dovlecel umplut cu branză la cuptor;Ciuperci la cuptor umplute cu branză (pentru copiii cu varsta mai mare de 7 ani);Macaroane cu branză;Cartofi frantuzești (la cuptor cu branză și ou);Quinoa cu legume;Sandvici cu unt, sunca, cascaval și legume (roșii, castravete, salată);Sandvici cu piept de pui la grătar sau pulpă de pui dezosată la grătar cu legume crude (gogosar, varza, morcov);Salată de fructe (măr, pară, caisă, piersică, banană, portocală) |
Livrabile Ca rezultat al serviciilor descrise mai sus, prestatorul va trebui să transmită următoarele livrabile: -proces verbal de livrare |
Perioadă de implementare/ Durata serviciilor 01.11.2024-30.06.2026 |
Locație (ȘCOALA PROFESIONALĂ LESPEZI: 12 elevi din ciclul gimnazial de la structura LESPEZI și 12 de elevi din ciclul gimnazial de la structura BUDA și 16 de elevi din ciclul gimnazial de la structura HECI) |
Raportare Se va transmite un proces verbal de livrare ce va conține descrierea conținutului meniului furnizat în ziua respectivă |
Facilități oferite de Beneficiar Nu este cazul |
Drepturi de proprietate intelectuală. Toate documentele elaborate sau pregătite de către Prestator pentru Beneficiar în cursul îndeplinirii serviciilor vor avea caracter confidențial și vor deveni și rămâne proprietatea absolută a Beneficiarului. Prestatorul va transmite toată această documentație către Beneficiar până la termenul final stabilit prin Contract sau până la expirarea acestuia. |
Valoarea estimată a achiziţiei este de: 152.000 fara TVA
Tip de contract- achizitii prestari servicii catering,cod CPV 55500000-1.
Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexa la prezenta Cerere de Ofertă, va fi depusă în termen de 7 zile lucratoare, în conformitate cu termenii şi condiţiile de prestare precizate și va fi trimisă la: Adresa: Școala Profesională Lespezi, Localitatea Lespezi, Strada Principală, nr. 1, Județul Iași
Telefon: 0232715475 sau 0787377140
E-mail:scoala_lespezi@yahoo.com Persoană de contact: Mihai Mihaela
Se acceptă oferte transmise în original, in format fizic sau prin e-mail.
Termen Anunt: 7 octombrie 2024-16 octombrie 2024
Data limita depunere oferta din partea Prestatorului-16 octombrie 2024, ora 16.00.
Tipul contractului: Servicii / Masa calda pentru scoli/CPV- 55500000-1
Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie: Prestarea serviciilor de catering, respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea suportului alimentar -masa calda pentru elevii de gimnaziu din grupul tinta al Scolii Profesionale Lespezi, din cadrul PNRAS-ului Acordă o șansă educației pentru un viitor mai bun!”, in perioada desfăşurării activitatii remediale, dupa programul scolar pentru perioada 01.11.2024-30.06.2026
Preţul total ofertat trebuie să includă orice alte costuri necesare prestării serviciilor la locațiile de desfășurare a acestora. Oferta va fi exprimată în Lei, iar TVA -ul va fi indicat separat(5%, 9% sau 19%, dupa cum este aplicabil).
Prestarea se realizează în cel mult 2 săptămâni de la semnarea Contractului.
Plata facturii se va efectua în lei, 100% la prestarea efectivă a serviciilor, pe baza facturii Prestatorului şi a procesului – verbal de recepţie.
Oferta dvs. trebuie să fie însoțită de o copie a Certificatului de Înregistrare sau a Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului din care să rezulte numele complet, sediul și domeniul de activitate.
Criterii de atribuire:
Cel mai bun raport calitate – pret
1.) Pentru contractele de achizitie de servicii: executarea de servicii de tipul specificat Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire in calitate de ofertant, individual sau in comun cu alti operatori economici, inclusiv in forme de asociere temporara constituite in scopul participarii la procedura de atribuire. In cazul in care mai multi operatori economici participa in comun la procedura de atribuire, indeplinirea criteriilor privind capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in consideratie a resurselor tuturor membrilor grupului, iar autoritatea contractanta va solicta acestora sa raspunda in mod solidar pentru executarea contractului de achizitie publica.
Autoritatea contractanta poate solicita operatorilor economici participanti in comun la procedura de atribuire a caror oferta a fost desemnata castigatoare sa adopte sau sa constituie o anumita forma juridica in masura in care este necesar pentru executarea in mod corespunzator a contractului de achizitie publica. – In cazul depunerii ofertei in asociere: Ofertantul va complete informatiile corespunzatoare din documentatia de atribuire, la care se va anexa obligatoriu, sub sanctiunea respingeri ofertei ca inacceptabila (art. 137 alin. (2) lit.
(b) din HG 395/2016), ACORDUL DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (Anexa 22) cu Informatii despre asociere.
2.) Proportia de subcontractare
In cazul subcontractarii unor parti din contract, ofertantul are obligatia de a cuprinde in oferta sa denumirea subcontractantilor si date de contact ale acestora, partea/partii din contract care urmeaza a fi indeplinite de catre acestia, valoarea la care se ridica partea/partii respectiva, precum si acordul subcontractantilor cu privire la aceste aspecte. – Subcontractantii propusi trebuie sa respecte aceleasi obligatii ca si ofertantul in domeniul mediului, social, si al relatiilor de munca stabilite prin legislatia adoptata la nivelul UE, legislatia nationala, prin acordurile colective sau prin tratatele si acordurile internationale in aceste domenii prevazute in documentatia de atribuire.
In situatia in care vor fi executate parti din contract de catre subcontractanti, ofertantul va transmite informatii si documente relevante referitoare la capacitatea tehnica a subcontractanilor proprii, cu privire la partea/partile din contract pe care acestia urmeaza sa o/le indeplineasca efectiv, conform art. 174 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Ofertantul va completa informatiile corespunzatoare in documentatia de atribuire, la care vor atasa in mod oblgatoriu, sub sanctiunea respingeri ofertei ca inacceptabila (art. 137 alin. (2) lit. (b) din HG 395/2016), Acordul/acordurile de subcontractare cu
subcontractantul/sucontractantii desemnati.
Subcontractantul/subcontractantii nominalizati va/vor prezenta distinct documetul DUAE in care se vor cuprinde informatiile solicitate.
Pretul ofertei
Componenta financiara
Descriere algoritm: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret minim ofertat / Pret n) x punctaj maxim alocat. Ordine criteriu: 1
Pondere criteriu: 85
Ponderea pentru materie primă din pretul total/portie
Componenta financiara
Descriere algoritm: Algoritm de calcul: a) Pentru cel mai mare nivel al ponderii materiei prime din pretul total/portie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 15 puncte. b) Pentru celelalte niveluri ale ponderii materiei prime din pretul total/portie, punctajul Pmp(n) se calculeaza astfel: Pmp(n) = (MP n/MP maxim x punctajul maxim alocat, Unde: Pmp(n) – punctajul acordat nivelului n al ponderii materiei prime din pretul total/portie; MP n – nivelul n al ponderii materiei prime din pretul total/portie; MP maxim – nivelul cel mai ridicat al ponderii materiei prime din pretul total/portie; Nivelul minim al ponderii materiei prime din pretul total/portie este de: 40%. Pentru un nivel al ponderii materiei prime din pretul total/portie egal cu nivelul minim indicat de 40% nu se acodra punctaj. Pentru un nivel al ponderii materiei prime din pretul total/portie mai mic decat nivelul minim indicat de (40%), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma si respinsa. Factorul de evaluare Procentul ponderii materiei prime din pretul total/portie va fi exprimat cu maxim doua zecimale. Este declarata castigatoare oferta care indeplineste cel mai mare punctaj, exprimat cu maxim doua zecimale, in urma aplicarii criteriului de atribuire “cel mai bun raport calitate –pret”.
Punctajul pentru fiecare oferta se va calcula prin insumarea punctajelor obtinute pentru fiecare factor de evaluare dupa formula ”Ptotal = P + Pmp”, exprimat cu maxim doua zecimale. Se va intocmi, in ordine descrescatoare a punctajelor respective, clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.
– Ofertanții, terții susținători și subcontractanții nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art.164, 165, 167 din Legea
nr.98/2016ș
-Ofertanții, terții susținători și subcontractanții nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 59 – 60 din Legea 98/2016.
Vă informăm asupra:(i) obligației noastre, în calitate de autoritate contractantă, de a aplica prevederile Instrucțiunii nr. 6/30.08.2022 emisă de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, referitoare la colectarea și accesul la datele privind beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor/contractanților din cadrul PNRR și, totodată, asupra (ii) obligației dvs. de a transmite datele și informațiile cu privire la beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor alocate din PNRR, înaintea semnării contractului de achiziție. În acest din urmă caz, se va semna, în mod obligatoriu, înaintea semnării contractului de achiziție, o declarație pe propria răspundere care va conține datele privind beneficiarii reali (cel puțin nume, prenume și data nașterii). Această obligație va fi aplicabilă inclusiv subcontractorilor. Doar ofertele depuse de ofertanți calificați și care îndeplinesc cerințele tehnice vor fi evaluate prin compararea preţurilor. Contractul se va acorda firmei care îndeplinește toate specificațiile tehnice solicitate și care oferă cel mai mic preţ total evaluat, fără TVA.
Vă rugăm să transmiteți oferta dvs. prin depunere direct la adresa menționată mai sus sau prin e-mail sau fax, până cel târziu la data de 16.10.2024, ora16.00.Orice potențial ofertant are dreptul de a solicita clarificări legate de prezenta cerere de ofertă, până cel târziu cu de 2 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor,prin transmitere direct la dresa
menționată mai sus sau prin e-mail sau fax a solicitărilor de clarificări.Oferta dvs. trebuie să fie valabilă timp de 30 zile de la data limită pentru transmiterea ofertei.Vă rugăm să confirmaţi în scris primirea prezentei Cereri de ofertă şi să menţionaţi dacă urmează să depuneţi o ofertă sau nu.
Nume Mihai Mihaela
Funcție Director Semnătură
ANUNȚ DE SELECȚIE PRIVIND SERVICII CATERING in cadrul
Proiectului PNRAS – F-PNRAS-2-2023-0081
COD CPV 55500000-1 Masă caldă
Școala Profesională Lespezi, este beneficiara proiectului PNRAS, F-PNRAS-2-2023-0081, cu titlul ” Acordă o șansă educației pentru un viitor mai bun!””, proiect cu finanțare nerambursabilă aferentă PNRR în cadrul căruia desfășoară servicii de catering, MASĂ CALDĂ.
În acest scop Școala Profesională Lespezi autoritatea contractantă doreste achiziţionarea de pachete alimentare care se vor distribui timp de două zile pe saptamana, catre un numar de 40 elevi.
Școala Profesională Lespezi este beneficiară al Proiectului PNRAS cu nr. de contact 193/14.05.2024 cod F-PNRAS-2-2023-0081, program ce se va desfasura pe o perioada de 2 ani scolari ( 2024-2025, 2025-2026) si presupune activitati remediere scolara pentru un numar de 40 de elevi de gimnaziu identificati in risc de abandon scolar.
Perioada de depunere a ofertelor este de7 octombrie 2024-16 octombrie 2024. Ofertanții vor depune documentele necesare până la data de 16.10.2024, ora 16.00 în format fizic sau electronic la adresa de emailscoala_lespezi@yahoo.com.
- INFORMAȚII PROIECT PARTENERIATUL PROIECTULUI:
SOLICITANT: Școala Profesională Lespezi
PARTENER : Inspectoratul Școlar Județean Iași.
OBIECTIVUL GENERAL AL PROIECTULUI:
Scopul principal al Schemei de Granturi PNRAS îl reprezintă prevenirea abandonului școlar
și reducerea părăsirii timpurii a școlii și, implicit, creșterea ratei de tranziție de la învățământul
secundar inferior — gimnazial la învățământul secundar superior — liceu sau învățământ profesional și tehnic.
Contextul realizării acestei achizitii de produse
- Informatii despre Autoritatea Contractanta
Școala Profesională Lespezi
Cod de identificare fiscala: 14153004;
Adresa: Comuna Lespezi, str. Principală, judetul Iași
Adresa de e-mail: scoala_lespezi@yahoo.com Nr de telefon: 0787377140;
Persoana de contact: Mihai Mihaela
- Informatii despre contextul care a determinat achizitionarea produselor
Prin OM 6000/2022 Ministerul Educatiei a inceput demersurile pentru
reconfigurarea cadrului legal in domeniul reducerii ratei de parasire timpurie a scolii si a
abandonului scolar, precum
si situatia identificata la nivelul sistemului
de invatamant
preuniversitar, conform careia un numar mare de elevi sunt in situatie de abandon
scolar, generata de conditiile socioeconomice si geografice defavorabile, precum si de
imposibilitatea materiala a multor familii de a sustine participarea copiilor la activitatile scolare si s-a lansat Proiectul privind Programul National pentru Reducerea Abandonului Scolar – Mecanismul de Avertizare Trimpurie in Educatie prin care unitatile de
invatamant vor putea acorda elevilor de gimnaziu o masa calda sau un pachet
alimentar, pe tot parcursul derularii proiectului , respectiv anii scolari 2024-2025, 2025-2026.
In baza acestui proiect, Autoritatea contractantă doreste achiziţionarea de pachete alimentare care se vor distribui timp de două ori pe saptamana, catre un numar de 40elevi.
- Descrierea produselor solicitateDescrierea situatiei actuale la nivelul Autoritatii contractante
3.2 Obiectivul general la care contribuie furnizarea produselor
Obiectivul general al proiectului constă în sustinerea participarii la cursuri pe
durata invatamantului obligatoriu, pentru a stimula motivatia pentru invatare, precum si pentru a sprijini prescolarii si elevii din medii defavorizate, tinand seama de faptul ca accesul redus la educatie accentueaza inegalitatea de sanse intre elevi, determinand pe termen lung cresterea ratei de parasire timpurie a scolii si a abandonului scolar.
- Obiectivele specifice la care contribuie furnizarea produselor
Asigurarea unei mese
De doua ori pe saptamana pentru 40 de elevi de gimnaziu
din unitatea de
invatamant Școala Profesională Lespezi in perioada 01.11.2024-30.06.2026.
- Produsele solicitate si operatiunile cu titlu accesoriu realizate
necesar a fi
Produsele solicitate si ulterior.
serviciile / operatiunile accesorii incluse sunt prezentate
Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, procedeu special, o marcă de fabrică sau comerț, un brevet
producție, un de invenție, o
licență de fabricație sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a
tipului de produs și nu operatori economici sau
au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor a anumitor produse. Aceste specificații vor fi
considerate ca având mențiunea de “sau echivalent”.
Propunerea tehnică se va elabora în sensul asumării și detalierii cerințelor din caietul de sarcini, respectiv propunerea tehnică prezentată.
Simpla copiere a specificațiilor tehnice NU presupune întocmirea propunerii tehnice.
Specificatiile tehnice sunt minimale si obligatorii.
Se admit produse cu specificații tehnice superioare sau echivalente celor prezentate.
- Produse solicitate
Denumire produs | Cantitate |
Masă caldă | 40/zi*143 zile |
ă |
Cerinte minimale tehnice Servicii catering/masă caldă:
- produse de panificație din f ină integrală – pâine feliată sau batoane/chifle – 80 g –
maximum 50% din greutatea totală a pachetului,
- produse din carne și/sau brânzeturi/derivate din lapte 40 g – minimum 25% din greutatea totală a pachetului
- legume – roșii, castraveți, salată sau alte produse similare – 40 g – maximum 25% din greutatea totală a pachetului.
- La acestea se va adăuga un fruct.
Masa caldă va include felul II si o prăjitură.
Variantele orientative de meniu, redate mai jos:
- Pâine semialbă(intermediară)-200g=146g făină( conține gluten)
Piure=200g cartofi murături=50g
și friptură la cuptor (pulpă de
pui)=130g și
Corn/prăjitură cu gem=70g -1 bucată ( conține gluten, lactoză, ouă)
- Pâine semialbă(intermediară)-200g=146g făină( conține gluten)
Friptură la cuptor( pulpă de porc)=130g, orez sârbesc=150g și castraveti la oțet=50g
Budincă de macaroane cu brânză=150g ( conține gluten, lactoză, ouă)
- Pâine semialbă(intermediară)-200g=146g făină( conține gluten)
Friptură la cuptor( pulpă de porc)=130g,mazăre sote=100g și murături=50g
Placintă cu mere/dovleac=100g ( conține gluten, lactoză, ouă)
- Pâine semialbă(intermediară)-200g=146g făină( conține gluten)
Snițel din piept de pui=130g, cartofi natur/țărănești=150g și salată de murături=50g
Tartă cu brânză=100g
- Pâine semialbă(intermediară)-200g=146g făină( conține gluten) Gulaș cu carne(200g legume/100g carne, suc de roșii) și murături=50g Corn cu rahat=70g( conține gluten, lactoză, ouă)
Variantele de meniu enumerate mai sus pot fi adaptate de achizitor in functie de modificarile legislative ce pot interveni pe durata derularii contractului de furnizare.
Calitatea produselor
Produsele alimentare trebuie să respecte prevederile Regulamentului (CE) nr.
2.073/2005 al Comisiei din 15 noiembrie 2005 privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare, cu modificările și completările ulterioare.
Produsele lactate – unt, brânzeturi trebuie să respecte prevederile
Regulamentului (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 17 decembrie 2013 de instituire a unei organizări comune a piețelor produselor agricole și de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 922/72, (CEE) nr. 234/79, (CE) nr. 1.037/2001 și (CE) nr. 1.234/2007 ale Consiliului; SR 1286/A1/1997 – Brânzeturi cu pastă opărită – cașcaval.
Ofertantul va realiza masa caldă cu respectarea cerintelor privind compozitia
meniurilor de hrana aferente
mesi calde stabilite prin prezentul caiet
de sarcini si cu
respectarea cerintelor legislative prevazute de:
- Legea 123/2008 pentru o alimentare sanatoasa in unitatile de invatamant
- Ordinul nr. 1563/2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandata prescolarilor si scolarilor si a principiilor care stau la baza unei alimentatii sanatoase pentru copii si adolescenti;
- Alte prevederi legislative care corespund unor conditii specifice aferente prestarii de servicii de catering pentru scoli/furnizare pachete alimentare.
Se va tine cont de principalii furnizori de energie ai organismului, care sunt:
- Lipide (grasimi)
- Glucide (dulciuri, fructe,legume etc.)
- Proteine (carne, branza, lapte, oua,etc.)
De asemenea, la intocmirea pachetelor se va tine cont de faptul ca beneficiarii
serviciilor vor fi un număr de 40 copii si ca realizarea unui aport echilibrat al factorilor
nutritivi necesita ca alimentele sa fie combinate in proportii care sa nutritionale ale organismului.
asigure nevoile
In acest sens, Ofertantul va stabili meniul (Se vor prezenta minim 5 variante de meniu care se vor încadra în valoarea pachetului ofertat) tinand cont de informatiile
cuprinse in cadrul Ordinului nr, 1563/2008), fara a exclude alte prevederi legislative
referitoare la conditiile specifice aferente prestarii de servicii de catering pentru scoli/furnizare pachete alimente.
Pentru grupele speciale de consumatori – copii cu diabet, intoleranta la lactoza
sau alte probleme de natura medicala – se va asigura regimul alimentar prescris de
medicul specialist. Tipul de hrana de regim si cantitatea necesara se prevad în anexa la contractul de furnizare, fiind specificate pentru fiecare scoala si elev.
Masa caldă trebuie
pregătită în dimineața zilei în care
se servește,
păstrându-se în condiții sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor, precum si in
conditii igienico sanitare si vigoare.
Continutul mesei calde
la temperaturi corespunzătoare, conform legislației în
cat si tipul acesteia vor putea fi adaptate in functie de
modificarile survenite in legislatia aplicabila, la cererea achizitorului.
Toate preparatele
vor fi insotite de o declaratie de
conformitate
intocmita conform legii, prin care prestatorul isi asuma respectarea
conditiilor privind pachetele alimentare care vor fi distribuite beneficiarilor
Persoanele angajate în producerea, manipularea și distribuția produselor
alimentare sunt obligate să dețină certificat de absolvire a unui curs de Noțiuni
fundamentale de igienă sau echivalent, conform Ordinului ministrului sănătății și al ministrului educației, cercetării și tineretului nr. 1.225/5.031/2003 privind aprobarea
Metodologiei pentru organizarea și certificarea instruirii profesionale a personalului
privind însușirea noțiunilor
fundamentale de igienă, cu modificările
și completările
ulterioare, și fișă de aptitudini specifice activității desfășurate sau echivalent, conform
Hotărârii Guvernului nr. 355/2007 privind supravegherea sănătății modificările și completările ulterioare
In cazul în care specificațiile tehnice definite la nivelul anunțului
lucrătorilor, cu
de participare,
caietului de sarcini sau a oricărui alt document aferent documentației de atribuire, fac trimitere la un standard, la un anumit producător, la mărci, brevete, tipuri, la o origine
sau la o producție/metodă
specifică de fabricație/prestare/execuție
acestea vor fi
înțelese ca fiind însoțite de mențiunea „sau echivalent”
- Servicii / operatiuni accesorii incluse
Pretul produselor va include si serviciile cu titlu accesorii si anume: ambalare, etichetare, manipulare, transport la locatia achizitorului si asigurare pe durata transportului.
Operatorul economic are obligaţia de a ambala produsele astfel încât acestea să
facă faţă, fără limitare, la manipulare dură, expunere la temperaturi extreme, la soare şi la precipitaţii, şi în aşa fel încât să asigure integritatea acestora pe timpul transportului, manipulării şi depozitării, astfel încât produsele să ajungă în bună stare la locaţia de livrare.
În cazul ambalarii greutăţilor şi volumelor în formă de cutii, operatorul economic va lua în considerare, unde este cazul, distanţa mare până la destinaţia finală a produselor şi absenţa facilităţilor de manipulare grea în toate punctele de tranzit.
Ambalarea, marcarea şi documentaţia din interiorul sau din afara pachetelor se va face cu respectarea prevederilor din standardele de execuţie a produselor livrate şi din
caietul de sarcini. Ambalajele
în care se livrează produsele trebuie să
conțină informații
legate de trasabilitate – lot, data producției, data expirării, respectiv marcaj CE cf. directivei MDD 93/42/EEC si că sunt de unică folosință.
Toate materialele de ambalare a produselor, precum şi toate materialele necesare protecţiei coletelor (paleţi de lemn, foi de protecţie, etc) rămân în proprietatea autoritatătii contractante.
Produsele vor fi asigurate impotriva pierderii sau deteriorarii parcursul transportului si cauzate de orice factor extern.
intervenite pe
Contractantul este responsabil pentru livrare, termenul agreat al produselor si se considera ca a luat in considerare toate dificultatile pe care le-ar putea intampina in acest sens si nu va invoca nici un motiv de intarziere sau costuri suplimentare
- Termen de valabilitate masă caldă:
Ofertantul are obligatia prelevarii de probe, la sediul unitatii, din fiecare
mediu conform legislatiei in vigoare. Zilnic, o proba recoltata din fiecare meniu, va fi
pastrata in frigider 48 de ore de la data prelevarii in recipiente corespunzatoare, sigilate si etichetate corespunzator, in spatiu frigorific special destinat si adecvat acestui scop.
Recoltarea probelor se face conform legii.
doar in recipiente sterilizate prin fierbere si etichetate
In situatia nerespectarii de catre personalul propiu a masurilor referitoare la prevenirea si combaterea bolilor transmisibile, cat si a normelor sanitar-veterinare, prestatorul va suporta dupa caz sanctiuni administrative, contravemntionale sau penale.
- Livrare, ambalare, transportului
etichetare, transport si asigurare
pe durata
Livrarea se va efectua in ziua emiterii notei de comanda a achizitorului.
Solicitarea comenzii prin nota de comanda se va realiza de catre autoritatea contractanta, în timpul zilei pentru ziua următoare, pana la ora 15:00.
In situatia in care nu va fi comunicata o nota de comanda, va ramane valabila
nota de comanda transmisa anterior.
In situatia in care
autoritatea contractanta nu doreste
masă caldă
pentru o anumita zi, va transmite ofertantului acest aspect cu cel putin o zi inainte.
Pe perioada derularii contractului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de
a comanda masa caldă in functie de necesitati, astfel incat furnizarea de pachete de
masă caldă sa se adapteze cantitativ numarului de copii prezenti la cursuri.
rmand ca ei sa
Contractantul va ambala și eticheta produsele furnizate astfel încât să prevină orice daună sau deteriorare în timpul transportului acestora către destinația stabilită.
Transportul și toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului. Produsele vor fi asigurate împotriva pierderii sau deteriorării intervenite pe parcursul transportului, cauzate de orice factor extern.
Contractantul este responsabil pentru livrarea în termenul agreat al produselor și se consideră că a luat în considerare toate dificultățile pe care le-ar putea întâmpina în acest sens și nu va invoca nici un motiv de întârziere sau costuri suplimentare.
Contractantul va ambala și eticheta produsele furnizate astfel încât să prevină orice daună sau deteriorare în timpul transportului acestora către destinația stabilită .
Dacă este cazul, ambalajul trebuie prevăzut astfel încât să reziste, fără limitare, manipulării accidentale, expunerii la temperaturi extreme, sării și precipitațiilor din timpul transportului și depozitării în locuri deschise. În stabilirea mărimii și greutății ambalajului Contractantul va lua în considerare, acolo unde este cazul, distanta față de destinația finală a produselor furnizate și eventuala absență a facilităților de manipulare la punctele de tranzitare.
Transportul și toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului. Produsele vor fi asigurate împotriva pierderii sau deteriorării intervenite pe parcursul transportului și cauzate de orice factor extern.
Contractantul este responsabil pentru livrarea în termenul agreat al produselor și se consideră că l-a luat în considerare toate dificultățile pe care le-ar putea întâmpina în acest sens și nu va invoca nici un motiv de întârziere sau costuri suplimentare.
Transportul hranei se autorizate sanitar-veterinar.
va face cu mijloace de transport dotate
corespunzator,
Mijloacele de transport vor fi mentinute curate si in bune conditii pentru a proteja alimentele de contaminare.
ANUNȚ DE SELECȚIE EXPERȚI PROIECT PNRAS
Școala Profesională Lespezi, jud.Iași (beneficiar) anunță demararea procedurii de selecție a unui număr de 10 posturi de experți, în afara organigramei Școlii Profesionale Lespezi, pentru implementarea proiectului „Acordă o șansă educației pentru un viitor mai bun!”, proiect finanțat prin Programul Național de reducere a abandonului școlar – cod F-PNRAS-2-2023-0081.
- INFORMAȚII PROIECT
PARTENERIATUL PROIECTULUI:
SOLICITANT: Școala Profesională Lespezi
PARTENER : Inspectoratul Școlar Județean Iași
OBIECTIVUL GENERAL AL PROIECTULUI:
Prevenirea abandonului școlar și reducerea părăsirii timpurii a școlii.
Grupul țintă ce va fi selectat și activitățile proiectului se vor desfășura în cadrul unitații Școala Profesională Lespezi.
DURATA DE IMPLEMENTARE PROIECT: 26 luni
BUGET PROIECT: 1.211.444.42 RON
2. OBIECTUL ANUNȚULUI DE SELECȚIE:
Școala Profesională Lespezi organizează selecție pentru angajarea unui număr de 10 experti (pe perioadă determinată) în cadrul proiectului cu titlul „ Acordă o șansă educației pentru un viitor mai bun!”, proiect finanțat prin Programul Național de reducere a abandonului școlar – cod F-PNRAS-2-2023-0081.
În vederea selecției, Școala Profesională Lespezi va selecta și contracta experți potrivit datelor de mai jos, activitatea pe proiect desfășurându-se în intervalul orar 14:00-16:00 în funcție de numărul de ore:
Nr.crt. | Denumirea activității | Număr experți | Perioada contractului de muncă |
1. | Activități remediale | 6 cadre didactice | Număr de ore, distribuite inegal, pe perioada de 26 luni, în functie de orarele fiecărui program |
2. | Activități non-formale | 3 cadre didactice | Număr de ore, distribuite inegal, pe perioada de 26 luni, în functie de orarele fiecărui program. |
3. | Consiliere elevi și părinți | 1 mediator școlar | Număr de ore, distribuite inegal, pe perioada de 26 luni, în functie de orarele fiecărui program. |
Conform Procedurii operaționale privind selecția și recrutarea experților (Ordin OMEN Nr.3920/08.06.2018), în procesul de recrutare și selecție experți în cadrul proiectelor cu finanțare externă nerambursabilă, vor fi evaluați candidații care corespund cumulativ condițiilor generale și specifice menționate în continuare.
3. CONDIȚII GENERALE EXPERT:
- să aibă cetățenie română/cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European cu reședința în România;
- să aibă capacitate de exercițiu deplină;
- îndeplinesc condițiile de studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă sau studii medii;
- declarație pe proprie răspundere că nu a fost condamnat/(ă) definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care l-ar face/care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- cunoștințe de operare PC
- îndeplinesc alte condiții generale în funcție de specificul proiectului;
4.CONDITII SPECIFICE:
EXPERT | CONDIȚII SPECIFICE |
1. Cadru didactic pentru activități remediale | – Studii superioare absolvite; – Experiență în domeniu – minim 3 ani; – Capacitatea de predare și evaluare obiectivă; – Capacitatea de a lucra cu participanții care aparțin grupurilor social -vulnerabile; – Preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului individual de pregătire al grupului țintă; – Capacitatea de analiză și monitorizarea evoluției grupului țintă; – Atitudine pozitivă și abilități de a mobiliza și motiva grupul țintă; |
2. Cadru didactic pentru activități non-formale | – Studii superioare absolvite; – Experiență în domeniu – minim 3 ani; – Capacitatea de predare și evaluare obiectivă; – Capacitatea de a lucra cu participanții care aparțin grupurilor social-vulnerabile; – Preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului individual de pregătire al grupului țintă; – Capacitatea de analiză și monitorizarea evoluției grupului țintă; – Atitudine pozitivă și abilități de a mobiliza și motiva grupul țintă; |
3. Mediator școlar | – Studii medii/superioare; – Experiență în domeniu – minim 3 ani; – Capacitatea de mediere și negociere în cazul situațiilor conflictuale apărute; – Capacitatea de consiliere a familiei; |
Experții vor presta activități conform fișei postului de la data semnării contractului de muncă.
- Descrierea sarcinilor/atribuțiilor:
DENUMIRE POST VACANT/EXPERT | ATRIBUȚII SPECIFICE* | |||
1. Cadru didactic activități remediale | -Supraveghează și îndrumă grupul țintă în efectuarea temelor; -Elaborează un portofoliu educațional individual al grupului țintă în vederea monitorizarii evoluției acestora; -Identifică și valorifică posibilitățile de învățare ale grupului țintă; -Promovează continuu importanța obținerii rezultatelor; -Stabilește strategii didactice optime în vederea obținerii rezultatelor maxime; -Asigură formarea competențelor specifice disciplinei necesare obținerii rezultatelor; -Utilizează materialele didactice adecvate; -Apreciază cantitativ și calitativ rezultatele grupului țintă; -Tratează diferențiat grupul țintă, în funcție de nevoile lor specifice; -Respectă politica de prelucrare a datelor cu caracter personal; -Intocmește planificarea activității, raportul de activitate și fisa de pontaj lunar. | |||
2.Cadru didactic activități non-formale | -Stimulează elevii în vederea dezvoltării personale și profesionale; -Asigură mediul necesar identificării, exersării și dezvoltării înclinațiilor, aptitudinilor și abilităților personale; -Identifică și valorifică posibilitățile de învățare ale grupului țintă; -Promovează continuu importanța obținerii rezultatelor; -Stabilește strategii didactice optime în vederea obținerii rezultatelor maxime; -Utilizează materialele didactice adecvate; -Apreciază cantitativ și calitativ rezultatele grupului țintă; -Tratează diferentiat grupul țintă, în funcție de nevoile lor specifice; -Respectă politica de prelucrare a datelor cu caracter personal; -Intocmește planificarea activității, raportul de activitate și fisa de pontaj lunar. | |||
3 Mediator școlar | -Facilitează dialogul între școală – familie- comunitate; -Monitorizează si încurajează prezența elevilor și a părinților din cadrul programelor de consiliere; -Previne și mediază eventualele conflicte între elevi; -Consiliază elevii și familiile acestora; -Tratează diferențiat grupul țintă, în funcție de nevoile lor specifice; -Respectă politica de prelucrare a datelor cu caracter personal; -Intocmește planificarea activității, raportul de activitate și fisa de pontaj lunar. | |||
- Abilități:
- capacitate de lucru în echipă;
- orientare spre rezultate și atingerea obiectivelor în termenele prevăzute;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate organizatorică și administrativă pentru planificarea și desfășurarea întâlnirilor de lucru în echipe interdisciplinare;
- capacitatea de a organiza activități de cercetare evaluativă;
- capacitatea de a organiza activități de documentare și de redactare a textului științific;
- capacitatea de a realiza documente cadru pentru buna desfășurare a proiectului;
- capacitatea de utilizare a documentelor de politică educațională și europeană ;
5. DOSARUL DE CONCURS:
În conformitate cu prevederile art. 6 din H.G. nr. 286/2011 și Ordinul nr. 1336/2022 cu modificările și completările ulterioare, dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele documente:
- Anexa 1 : Cerere înscriere concurs;
- Anexa 2: Declarație disponibilitate
- Anexa 3: CV format Europass- datat și semnat pe fiecare pagina (CV-ul trebuie să conțină obligatoriu date de contact valide —adresa de e-mail și număr de telefon);
- Anexa 4: Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
- Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz (semnată de candidat)
- Declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale (candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale;
- Adeverință medicală/ fișa de la medicina muncii;
- Acte studii: Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
- Activitate didactică: adeverință vechime în învățământ;
- Experiență specifică pentru postul vizat;
Documentele doveditoare ale studiilor și experienței/expertizei declarate în CV (copii ale diplomelor de studii, adeverințe de lucru, alte documente doveditoare) se certifică „conform cu originalul” de către unitatea de învățământ/instituția în care este încadrat fiecare candidat.
6. MODALITATEA DE DEPUNERE A DOSARELOR:
Candidații vor depune documentele la sediul Școlii Profesionale Lespezi, str. Principală, nr 1, jud. Iași, în perioada 28.10.2024-29.10.2024, în intervalul orar 9:00-13:00.
Candidaturile transmise după data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete vor fi respinse.
7 .EVALUAREA DOSARELOR:
Dosarele vor fi evaluate de comisia de evaluare formată din minim 3 membri din cadrul echipei de proiect. Selecția cuprinde 2 etape, etapa administrativă și etapa de evaluare a CV-ului însoțit de documentele justificative.
8. CRITERII DE EVALUARE EXPERȚI:
- Evaluarea administrativă: probă eliminatorie
- CV-ul respectă formatul Europass;
- Sunt atașate documentele justificative solicitate;
Dacă unul dintre criteriile de mai sus nu este îndeplinit, dosarul este respins și nu intră în etapa următoare.
- Evaluarea dosarelor:
DENUMIRE FUNCTIE | EVALUARE |
Cadru didactic activități remediale | Studii superioare finalizate – 30 puncte (licență: 10 puncte; masterat: 20 puncte masterat) Experiență în domeniu – 60 puncte: 0-5 ani – 40 puncte 5-10 ani – 50 puncte Peste 10 ani— 60 puncte Cunoștinte operare PC – 10 puncte |
2. Cadru didactic activități non-formale | Studii superioare finalizate- 30 puncte (licență: 10 puncte; masterat: 20 puncte) Experiență în domeniu – 60 puncte: 0-5 ani – 40 puncte 5-10 ani – 50 puncte Peste 10 ani – 60 puncte Cunoștinte operare PC – 10 puncte |
3. Mediator școlar | Studii medii – 20 puncte / Studii superioare – 30 puncte Experiență în domeniu – 60 puncte 0-5 ani – 40 puncte 5-10 ani – 50 puncte Peste 10 ani – 60 puncte Cunoștinte operare PC – 10 puncte |
Pentru a putea fi admis un candidat trebuie să cumuleze minim 50 de puncte.
Rezultatele în urma evaluării din etapa administrativă, etapa de evaluare a CV-ului însoțit de documentele justificative se afișează la sediul unității școlare și pe website-ul instituției, secțiunea dedicată proiectelor, conform calendarului de selecție, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”.
Eventualele contestații vor fi depuse la sediul unității în termen de 24 ore de la data publicării rezultatelor.
Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se face prin afișare la sediul unității școlare și pe website-ul instituției, secțiunea dedicată proiectelor, conform calendarului de concurs.
Ca urmare a desfășurării probelor de evaluare, comisia va stabili clasamentul candidaților în ordinea descrescătoare a notelor acordate. Candidații vor fi declarați admiși în ordinea descrescătoare a punctajului, în limita numărului de posturi din anunțul de selecție.
Rezultatele finale în urma soluționării contestațiilor se afișează la unității școlare și pe website-ul instituției, secțiunea dedicată proiectelor, conform calendarului de concurs, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”.
NOTA : Contractele individuale de muncă ale experților declarați admiși, vor fi încheiate, în funcție de graficul derulării activităților proiectului.
10. CALENDARUL DE DESFĂSURARE AL CONCURSULUI:
PERIOADA | ACTIVITATEA |
28.10.2024-29.10.2024 ( între orele 9:00- 13:00 ) | Depunerea dosarelor |
30.10.2024 | Evaluarea administrativă și evaluarea dosarelor de candidatură depuse |
30.10.2024 | Afișarea rezultatelor în urma evaluării dosarelor depuse |
31.10.2024 (ora 9:00-12:00) | Depunerea eventualelor contestații |
31.10.2024 ora 12:00-16:00 | Soluționarea eventualelor contestații |
01.11.2024, ora 10:00 | Afișarea rezultatelor finale |
Afișat astăzi, 25.10.2024 la sediul Școlii Profesionale Lespezi.
Anexe anunț:
- Anexa 1 : Cerere înscriere concurs
- Anexa 2: Declarație disponibilitate
- Anexa 3: CV format Europass
- Anexa 4: Declarație de consimțământ privind datele cu caracter personal.